Veelgestelde vragen

Bestellen en verzending

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden binnen 2-5 werkdagen geleverd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is enkel mogelijk bestellingen van accessoires op te halen in onze winkel. Kies hiervoor tijdens het bestelproces voor de optie afhalen. Planten en (droog)bloemen die te bestellen zijn via de webshop zijn enkel mogelijk op basis van bezorging.

Onze winkel is gevestigd op het Burgemeester Nielenplein 36 in Heemskerk.

Ik heb slechts een gedeelte van de levering ontvangen. Hoe kan dit?

Aangezien onze planten en (droog)bloemen rechtstreeks vanuit de kwekers bij je thuis bezorgd worden, kan het voorkomen dat je een bestelling in verschillende leveringen ontvangt.

Naar welke landen versturen jullie?

Het is mogelijk om je bestelling in Nederland of België te laten bezorgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor verzending binnen Nederland zijn € 6,75. Boven de  € 65,00 is verzending gratis.

De verzendkosten voor verzending naar België  zijn € 8,95. Boven de € 75,00 is verzending gratis. 

Kan ik een bestelling terugsturen?

Alle artikelen met uitzondering van bedervelijke producten (planten, (droog)bloemen en etenswaren) mag je binnen 14 dagen terugsturen.

Graag wel even een email sturen naar info@deblauwevaren.nl om te melden dat je de producten en welke producten je wilt retourneren. Retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. 

Voor planten, (droog)bloemen en etenswaren geld geen retourrecht. Wel bieden wij een versgarantie. Mocht er iets niet in orde zijn met de bestelling, stuur dan binnen 5 dagen na levering een mail naar info@deblauwevaren.nl met daarin de uitleg van de klacht/het mankement en foto’s die dit aantonen. Wij komen hier dan binnen 14 dagen op terug.

Op welke manier kan ik betalen?

Betalen is mogelijk via Ideal, Paypal, Creditcard en Google pay.

Winkel

Waar is de winkel gevestigd?

Onze winkel is gevestigd in Heemskerk, we zijn hier te vinden op het Burgemeester Nielenplein 36.

Is het aanbod in de winkel en webshop hetzelfde?

Alle accessoires zijn zowel in de winkel als online te koop. Het aanbod in planten en (droog)bloemen is afwijkend.

Wat zijn de openingstijden?

De winkel is geopend op de volgende dagen en tijden:

Maandag 13:30 – 17:30
Dinsdag 10:00 – 17:30
Woensdag 10:00 – 17:30
Donderdag 10:00 – 17:30
Vrijdag 10:00 – 17:30
Zaterdag 10:00 – 17:30
Zondag  Gesloten

Op feestdagen kunnen onze openingstijden afwijken.

Kan ik mijn webshop bestellingen retourneren in de winkel?

Het is geen enkel probleem om eventuele artikelen te komen retourneren in de winkel binnen 14 dagen na ontvangst. Uitgezonderd van het recht op retour zijn planten, (droog)bloemen en etenswaren.

Staat je vraag er niet tussen?

 

Neem dan gerust contact met ons op.

3 + 13 =